Postup pri vytknutí vady
Postup pri uplatňovaní a vybavovaní uplatnenia zodpovednosti za vady produktu – vytknutia vady produktu v zmysle zákona č. 108/2024 Z. z. v nadväznosti na príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka
- Záručná doba na predávané produkty (tovary / služby) je 24 mesiacov.
- Spotrebiteľ si právo na uplatnenie zodpovednosti za vady produktu uplatňuje bezodkladne po zistení vady produktu. Pri uplatnení vady produktu – vytknutí vady predloží aj predmet vytknutia vady a doklad o nadobudnutí vlastníctva produktu (napr. doklad o kúpe, faktúra, záručný list a pod.).
- Vadu môže spotrebiteľ vytknúť- uplatniť v prevádzkarni obchodníka,alebo na adrese sídla obchodníka: RETEC s. r. o., Duklianska 3726, 085 01 Bardejov, IČO 45 249 393, alebo e-mailom na adrese: obchod@retec.sk
- O vytknutí vady produktuobchodníkposkytne spotrebiteľovi bezodkladne po vytknutí vady spotrebiteľom písomné potvrdenie o vytknutí vady produktu a o lehote, v ktorej vadu odstráni, ktorá nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady produktu.
- V prípade ak obchodníkodmietne zodpovednosť za vady produktu písomne oznámi spotrebiteľovi dôvody odmietnutia zodpovednosti za vady produktu.
- Ak spotrebiteľ znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a obchodníknemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu.